Frequently Asked Questions (Veelgestelde vragen)

Waarom is JouwBox opgericht?

Het leven om ons heen wordt steeds drukker en drukker. Er worden betere prestaties verwacht, nog meer deadlines, en continu de drang om betere prestaties te leveren. Het lijkt wel of je steeds minder geaccepteerd wordt dan zoals jezelf bent. We rennen onszelf voorbij en hebben het pas door na een burn-out. Er is haast geen tijd meer voor elkaar of nog belangrijker, geen tijd meer voor jezelf. JouwBox is bedacht om even stil te staan en jezelf te verwennen met een verrassingspakket van health-gerelateerde producten. Een box om van te genieten.

Wie is Ralph Moorman?

Ralph Moorman uit Amsterdam is een voedingsdeskundige, ir. levensmiddelentechnologie en grondlegger van het baanbrekende hormoonbalansprogramma, waarmee hij vele (bekende) Nederlanders coachte bij het behalen van een gezond lichaam en ideaal gewicht.

Ralph Moorman uit Amsterdam is een voedingsdeskundige, ir. levensmiddelentechnologie en grondlegger van het baanbrekende hormoonbalansprogramma, waarmee hij vele (bekende) Nederlanders coachte bij het behalen van een gezond lichaam en ideaal gewicht.

Wat is Ralph Moorman Favourites?

JouwBox werkt samen met Ralph Moorman. In JouwBox bevinden producten die geselecteerd zijn door Ralph Moorman, en die voldoen aan zijn richtlijnen en kwaliteitseisen. Het zijn de Ralph Moorman Favourites.

Welke voordelen zijn er als ik lid word van JouwBox?

JouwBox kan maar een selectie boxen realiseren per editie. Vol is vol en OP is dan ook werkelijk OP. Er worden geen extra boxen geproduceerd. Zodra je lid bent van JouwBox ben je er zeker van dat je geen enkele editie misgrijpt. Je ontvangt automatisch eens per kwartaal een nieuwe editie.

Hieronder bevinden zich nog meer voordelen als lid zijnde van JouwBox:

  • Je bespaart minimaal €61 per ontvangen JouwBox.
  • Je doet automatisch mee met speciale winacties
  • Je behoort tot de community van de Ralph Moorman Favourites (RMF) besloten Facebook pagina
  • Je hebt invloed op welke producten geplaatst worden in JouwBox.
  • Je ontvangt speciale deals van leveranciers met hoge kortingen.

Welke producten zitten in JouwBox?

JouwBox wordt met veel zorg samengesteld door voedingsdeskundige Ralph Moorman. De producten die in JouwBox zitten behoren tot de favoriete producten van Ralph Moorman en voldoen aan zijn kwaliteitseisen.  JouwBox telt minimaal 10 producten en heeft een minimale winkelwaarde van €100. Op deze manier kom jij voordelig en verantwoord in aanmerking met top kwaliteit producten, om van te genieten. Welke producten precies in de box zitten is een verrassing.

In JouwBox kunnen de volgende productcategorieën aan bod komen:  

  • Vitaminen
  • Snacks
  • Drinkwaren
  • Ontbijt
  • Avondmaaltijden
  • Specerijen
  • Huidverzorging
  • Specials

Welke winkelwaarde heeft JouwBox?

JouwBox heeft een minimale winkelwaarde van €100. Dat betekent dat je per editie €61 bespaart. Uiteraard is JouwBox ook voorzien van gratis verzending.

Hoeveel boxen worden er jaarlijks uitgeleverd?

Elk kwartaal wordt JouwBox uitgeleverd. Hieronder bevinden zich de geplande uitleverdata:

1 Mei 2018 Editie 1 (Maand April is inbegrepen als pre-order maand
1 Augustus 2018 Editie 2
1 November 2018 Editie 3
1 Februari 2019 Editie 4
1 Mei 2019 Editie 5
1 Augustus 2019 Editie 6
1 November 2019 Editie 7

Hoe zit het met de verzending?

JouwBox wordt zorgvuldig verstuurd met PostNL. Op het moment van uitlevering ontvang jij van PostNL een track&trace code. Hiermee kun je de verzendstatus bekijken. Als u niet thuis bent zal PostNL JouwBox afleveren bij de buren of bij een dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt bij jou in de buurt. PostNL zal een notificatiebrief achterlaten.

Naar welke landen wordt JouwBox verstuurd?

Op dit moment wordt JouwBox verstuurd binnen Nederland en België.

Is JouwBox vrij van gluten?

Alhoewel JouwBox de focust legt op selecteren van glutenvrije en veganistische producten, kunnen wij het niet met 100% garanderen. Wij bevelen dan ook aan om altijd eerst de labels en de verpakkingen goed te lezen alvorens het consumeren of het gebruiken van een product.

Hoe werkt de automatische incasso en annuleringsvoorwaarden?

Indien je lid bent van JouwBox, zal je voor de eerste box direct betalen via IDEAL of Creditcard.  Je betaalt direct €39.

 

  • Automatische incasso
    JouwBox biedt een abonnement service aan in stappen van drie maanden. Uw eerste aankoop wordt altijd direct betaald. Daaropvolgend wordt uw abonnement automatisch verlengd op de eerste dag van elk kwartaal. U geeft hierbij toestemming aan JouwBox om automatische incasso’s te incasseren conform de abonnementsvorm en prijsstelling.

    Kan ik gemakkelijk mijn abonnement opzeggen?
    Uiteraard! Na ontvangst van jouw eerste box bestaat er de mogelijkheid om vrijblijvend en op elk moment jouw abonnement op te zeggen door JouwBox een e-mail te sturen naar info@jouwbox.nl of via jouw eigen online JouwBox account.

Let op! Na uitschrijving verwijdert JouwBox het opgegeven account.
Als jij ná uitschrijving besluit om je weer in te schrijven, bestaat er de kans dat je op de wachtlijst van JouwBox komt te staan. Indien je lid bent en blijft bij JouwBox, dan ben je verzekerd van een nieuwe box.

Om jouw abonnement te annuleren moet jij jouw annuleringsverzoek indienen NA ontvangst van JouwBox.

Zodra JouwBox de automatische incasso heeft geïncasseerd behoort die betaling tot JouwBox.

JouwBox aanvaardt geen geretourneerde boxen en er zijn geen terugbetalingen voor aanvragen die op of na de verlengingsdatum komen.

 

Voorbeeld: Jij hebt 7 boxen ontvangen van JouwBox. De eerst volgende automatische incasso, voor editie 8 wordt geïncasseerd op 1 december 2019. Je kunt je dan uitschrijven vóór 1 december 2019.  

 

 

JouwBox overzicht

JouwBox

Automatische incasso

Verwachte uitleverdatum

Editie 1

n.v.t.

1e week van mei

Editie 2

1 augustus

1e week van augustus

Editie 3

1 november

1e week van november

Editie 4

1 februari (2019)

1e week van februari

Editie 5

1 mei (2019)

1e week van mei

Editie 6

1 augustus (2019)

1e week van augustus

Editie 7

1 november (2019)

1e week van november

Editie 8

1 februari (2020)

1e week van februari

 

Hoe kan ik contact opnemen met JouwBox?

Onze kantooruren zijn van 09.00 tot 17.00 maandag t/m vrijdag. Ons kantoor is gesloten op zaterdag en zondag. Je kunt ons bereiken door te e-mailen naar info@jouwbox.nl of via Facebook Messenger op @JouwBox pagina.

Wij proberen binnen de kantooruren z.s.m. te reageren.

Hoe verander ik mijn adresgegevens?

Je kan via Mijn Account je factuur- en/of verzendadres wijzigen. Of je kunt jouw adresgegevens via info@jouwbox.nl doorgeven. Wij helpen je graag verder. Gelieve jouw adresgegevens twee weken voor uitlevering vóór JouwBox indienen.

Kan ik mijn eerste bestelling annuleren als ik mij bedenk?

Alleen bij de eerste bestelling heb je 24 uur de tijd om je bestelling te annuleren.

Je kunt jouw annuleringsverzoek indienen door te e-mailen naar info@jouwbox.nl voordat de 24 kalender uren zijn verstreken. Helaas, na 24 kalender uren zal je bestelling doorgevoerd worden en is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.